مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 19:352023-12-26سياسي

سیر تا پیاز انحلال شورای شهر سی سخت به روایت مدیرکل دفتر امور شهری استانداری+فیلم


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد دلایل انحلال شورای اسلامی شهر سی سخت را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت در خبرها داشتیم که پارلمان شهری سی سخت به دلیل رعایت نکردن قوانین مربوط به شوراها به صورت رسمی منحل شده است.

در همین خصوص فرزاد بابکان پور مدیرکل امور شهری وشوراهای استانداری با تایید خبر انحلال رسمی شورای اسلامی شهر سی سخت به فارس گفت: شورای اسلامی شهر سی سخت از همان ابتدای شروع به کارشان زمزمه ناهماهنگی و اختلاف در کار به گوش می رسید.

وی گفت: در کمتر از 4 ماه از آغاز فعالیت کیانوش صیادی اختلافات رییس شورای شهر سی سخت و شهردار باعث بروز مشکلات جدی برای شهر سی سخت شد که جلسات مداوم برای انسجام و همکاری و حل اختلاف بین رییس شورا و شهردار مفید فایده نبود و شورا چندین مرتبه اقدام به استیضاح شهردار کردند ولی موفق به اخذ اکثریت آرا نشدند و این تنش ها ادامه دار شد تا اینکه در دی ماه 1401 تقی زاده توانست 3 نفر از اعضای شورای شهر را همراه خود کرده و کیانوش صیادی را عزل کنند.

این مسوول گفت: با برکناری کیانوش صیادی شورای اسلامی سی سخت یکی از کارگران سابق شهرداری که فاقد رابطه استخدامی با شهرداری بود را گزینه انتخابی سرپرستی شهرداری معرفی کردند که مورد مخالفت استانداری قرار گرفت؛ اعضای شورا  م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر تا پیاز انحلال شورای شهر سی سخت به روایت مدیرکل دفتر امور شهری استانداری+فیلم

سیر تا پیاز انحلال شورای شهر سی سخت به روایت مدیرکل دفتر امور شهری استانداری+فیلم