مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 11:402023-12-25اقتصادي

اولین کارخانه سموم دفع آفات نباتی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد


امروز فاز اول نخستین کارخانه سموم دفع آفات نباتی در چهارمحال و بختیاری با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی و تعدادی از مسئولان شهرستان بروجن افتتاح شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری امروز فاز اول نخستین کارخانه سموم دفع آفات نباتی در چهارمحال و بختیاری با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی و تعدادی از مسئولان شهرستان بروجن افتتاح شد.

حسین برزگر، رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری چهارم دی ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اولین کارخانه سموم دفع آفات نباتی و سموم دامی در استان اقدام به تولید سموم کرده که مجوز آن از سوی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان صمت صادر شده است.

رییس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: تقریباً تمام سموم دفع آفات نباتی و دامی که در استان مصرف می شود از کارخانه های خارج از استان یا کشور تامین می شده و یکی از چالش های اساسی کشاورزان در خصوص تامین نهاده های مورد نیاز بحث سموم دفع آفات نباتی بود که امروز فاز اول این واحد در حوزه سموم دامی بهره برداری شده است، برای سموم گیاهی هم مجوزها از سازمان حفظ نباتات کشور اخذ شده است، گرچه این کارخانه همه ترکیبات امولسیون شونده دفع آفات نباتی را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین کارخانه سموم دفع آفات نباتی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

اولین کارخانه سموم دفع آفات نباتی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد