مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 16:202024-01-14بين الملل

انگلیس: می توانیم بار دیگر به یمن حمله کنیم


وزیر خارجه انگلیس بعد از ظهر یکشنبه با دفاع از حمله به اهدافی در یمن گفت که ادامه حملات به کشتی ها در دریای سرخ منجر به افزایش قیمت ها در انگلیس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر خارجه انگلیس یکشنبه بعد از ظهر به وقت تهران گفت که  انگلیس می تواند بار دیگر به اهداف یمن  حمله کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه شبکه خبری اسکای نیوز دیوید کامرون وزیر خارجه انگلیس هشدار داد در صورت ادامه مسدود شدن مسیر کشتی های باربری، قیمت ها در انگلیس افزایش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش، بامداد جمعه گذشته آمریکا و انگلیس در پاسخ به عملیات های ارتش یمن در دریای سرخ علیه کشتی های اسراییلی و نیروهای آمریکایی، بیش از 12 نقطه در یمن را با هواپیما، کشتی و زیردریایی مورد هدف قرار دادند.

براساس ادعای مقامات آمریکایی سایت های آموزشی، پایگاه های هوایی و تأسیسات نگهداری پهپاد متعلق به انصارالله یمن، اهداف این حمله بوده اند.

بلافاصله بعد از این حمله، نیروهای انصارالله یمن خبر دادند که در حال شلیک موشک های بالیستیک به سمت مواضع دشمن در آب ها هستند.

در پی این حمله، گروه های فلسطینی از جمله حماس، جهاد اسلامی فلسطین و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین با صدور بیانیه ضمن حمایت از مردم یمن، حمله موشکی را محکوم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس: می توانیم بار دیگر به یمن حمله کنیم

انگلیس: می توانیم بار دیگر به یمن حمله کنیم