مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 13:002023-12-24اقتصادي

هدفگذاری برای انسداد 350 حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه


رییس گروه احیاء و تعادل بخشی دشت های شرکت آب منطقه ای کرمانشاه از هدفگ ذاری برای انسداد 350 حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه تا پایان سال در صورت همکاری سایر بخش ها خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس گروه احیاء و تعادل بخشی دشت های شرکت آب منطقه ای کرمانشاه از هدفگ ذاری برای انسداد 350 حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه تا پایان سال در صورت همکاری سایر بخش ها خبر داد.

ایوب ذائبی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه در 9 ماهه امسال 206 حلقه چاه غیرمجاز در استان کرمانشاه مسدود شده، گفت: انسداد این چاه ها صرفه جویی بیش از هفت میلیون مترمکعبی مصرف آب را به همراه داشته است.

وی عمده چاه های مسدود شده را مربوط به شهرستان های کرمانشاه و هرسین دانست.

رییس گروه احیا و تعادل بخشی دشت های شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با اشاره به انسداد 323 حلقه چاه غیرمجاز در استان طی سال گذشته، خاطرنشان کرد: این ظرفیت را داریم امسال چاه های بیشتری و تا حدود 350 حلقه چاه غیرمجاز را مسدود کنیم، اما این کار به تنهایی از عهده شرکت آب منطقه ای خارج است و به همراهی سایر دستگاه ها هم نیاز داریم.

ذائبی با اعلام اینکه تاکنون در مجموع در استان کرمانشاه 5581 حلقه چاه غیرمجاز مسدود شده، افزود: نمی توان آمار دقیقی از چاه های غیرمجاز موجود در استان اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری برای انسداد 350 حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه

هدفگذاری برای انسداد 350 حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه