مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 10:052023-12-24اجتماعي

برف روبی 40 کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از برف روبی 40 کیلومتر از محور های مواصلاتی استان در 24 ساعت گذشته خبر داد.

  - ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از برف روبی 40 کیلومتر از محور های مواصلاتی استان در 24 ساعت گذشته خبر داد.

  ایرج دست نشان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بارش برف و برف روبی جاده های مواصلاتی استان در 24 ساعت گذشته گفت: با فعالیت بی وقفه راهداران در محور های مواصلاتی چالدران بارش نزولات آسمانی باعث انسداد هیچ مسیری نشد و راهداران استان 40 کیلومتر از این محورها را برف روبی کردند.

وی در ادامه با توجه به تلاش بی وقفه راهداران ادامه داد: در 24 گذشته 20 راهدار با 8 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و با استفاده از 55 تن شن و ماسه در جاده های استان به منظور جلوگیری از انسداد و لیز خوردن خودروها محورهای مواصلاتی استان را بازگشایی کردند.

دست نشان با توجه به اهمیت ایمنی سفر خاطرنشان کرد: به دلیل تداوم بارش در محورهای مختلف استان، توصیه می شود همشهریان از تردد غیرضروری در مسیرهای برف گیر خودداری کرده و در صورت لزوم حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند و از سالم بودن تجهیزات خودرو از جمله مه شکن، برف پاکن و سیستم گرمایشی مطمئن شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف روبی 40 کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

برف روبی 40 کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی