مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:052024-01-20پزشكي

این افراد 16 درصد بیشتر در معرض خطر مرگ قرار دارند


نتایج پژوهش جدید نشان داد افرادی که بیشتر روز کاری خود را در حالت نشسته سپری می کنند، در مقایسه با افرادی که در مشاغل غیرنشسته فعالیت دارند، - ایسنا/خراسان رضوی نتایج پژوهش جدید نشان داد افرادی که بیشتر روز کاری خود را در حالت نشسته سپری می کنند، در مقایسه با افرادی که در مشاغل غیرنشسته فعالیت دارند، 16 درصد بیشتر در معرض مرگ زودهنگام هستند.

به نقل از هلث، این تحقیق تایوانی بارقه ای از امید را نیز ارائه کرده است؛ ایستادن و حرکت کم در طول روز کاری یا اضافه کردن کمی ورزش در اوقات فراغت این خطر را به میزان زیادی کاهش می دهد.

پژوهشگران امیدوارند روزگاری، روزهایی که برای کار در حالت نشسته سپری می شوند به عنوان عادتی ناخواسته و ناسالم دیگر در نظر گرفته شود.

آنان گفتند: در حال حاضر، نشستن طولانی مدت شغلی طبیعی تلقی می شود اما اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چقدر نشستن می تواند کشنده باشد، ممکن است این رفتار رایج را غیرعادی کند .

دکتر چی-پانگ ون از موسسه تحقیقات سلامت ملی در ژونان، تایوان این پژوهش را انجام داده و نتایج آن در نشریه JAMA Network Open منتشر شده است.

نتایج پژوهش های پیشین نشان داده است با افزایش ساعت هایی در روز که صرف نشستن می شود، سلامتی کاهش می یابد و خطرات نشستن ممکن است صرفا این نباشد که نشستن برابر با زمانی باشد که در فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این افراد 16 درصد بیشتر در معرض خطر مرگ قرار دارند

این افراد 16 درصد بیشتر در معرض خطر مرگ قرار دارند