مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 08:102023-12-25سياسي

سنگ قبر «شیخ عبدالله راشد» پس از 9 سال به جای خود بازگشت


رییس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسدآباد گفت: سنگ قبر عالم ربانی، «شیخ عبدالله راشد» حدود 9 سال در نزد اداره میراث فرهنگی این شهرستان امانت بود که پس از این مدت این امانت برای نصب مجدد بر مزار وی به محل قبل خود بازگشت.

- ایسنا/همدان رییس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسدآباد گفت: سنگ قبر عالم ربانی، شیخ عبدالله راشد حدود 9 سال در نزد اداره میراث فرهنگی این شهرستان امانت بود که پس از این مدت این امانت برای نصب مجدد بر مزار وی به محل قبل خود بازگشت.

کامران اکبری شایگان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: چندین سال قبل چند تن از افراد ناآگاه جامعه به زعم تاریخی و عتیقه بودن این سنگ قبر، اقدام به سرقت و تخریب سنگ قبر عالم ربانی شیخ عبدالله راشد کرده بودند که با اقدام به موقع نیروی انتظامی و اداره میراث فرهنگی مانع این سرقت و تخریب سنگ قبر شد.

وی افزود: در همین رابطه سنگ قبر این عالم ربانی برای جلوگیری از هر گونه تخریب و سرقت تا زمان مرمت و بازسازی به صورت امانت به اداره میراث فرهنگی انتقال داده شده بود که با توجه به در حال انجام بودن ساماندهی مزار شیخ عبدالله راشد این سنگ قبر امانتی پس از 9 سال برای نصب مجدد به محل قبل خود در پارک شهید رجایی مزار شیخ عبدالله راشد بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ قبر «شیخ عبدالله راشد» پس از 9 سال به جای خود بازگشت

سنگ قبر «شیخ عبدالله راشد» پس از 9 سال به جای خود بازگشت