مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 12:552023-12-25حوادث

برادران شرور اصفهان دستگیر شدند


رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی کسب اخبار واصله مبنی بر فعالیت گسترده 2 برادر در زمینه حمل، نگهداری و استفاده از سلاح گرم و سرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان قرار گرفت.

- مسعود طُریفی، رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در پی کسب اخبار واصله مبنی بر فعالیت گسترده 2 برادر در زمینه حمل، نگهداری و استفاده از سلاح گرم و سرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از موضوع در هماهنگی با مرجع قضایی و اخذ مجوزهای قانونی وارد منزل متهمان شده و در بازرسی بعمل آمده انواع سلاح های سرد و گرم شامل 4 قبضه سلاح شورشی، 96 عدد فشنگ شکاری، 75 فشنگ جنگی، 16 قبضه انواع سلاح سرد از نوع قمه و قداره و چاقوهای کپوری، یک عدد باتوم و یک قطعه قنداق فلزی سلاح گرم را کشف کردند.

طریفی خاطرنشان کرد: در این عملیات هر 2 برادر شرور توسط ماموران دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه به دستگیری یک شرور که به دلیل ارتکاب جرایم متعدد و ایجاد رعب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برادران شرور اصفهان دستگیر شدند

برادران شرور اصفهان دستگیر شدند