مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 18:202024-01-11فرهنگي

درخشش هنرمند گچسارانی در جشنواره بین المللی خوشنویسی السفیرعراق


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت : صادق شیخ ممو هنرمند رشته خوشنویسی نستعلیق از این شهرستان موفق به کسب رتبه سوم در جشنواره بین المللی خوشنویسی السفیرعراق در شهر نجف شد.

- اورنگ نارکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: صادق شیخ ممو متولد سال 1371 شهرستان گچساران است که از سال 85 خوشنویسی را زیر نظر استاد هاشمی آغاز کرد و در سال 1390 مدرک ممتاز خوشنویسی را اخذ کرده و در سال 1395 موفق به کسب مدرک فوق ممتاز خود شد.

وی بیان کرد: صادق شیخ ممو از سال 1395 تا کنون مسئول انجمن خوشنویسان شعبه باشت و موسس آموزشگاه هنرهای تجسمی نگاه نو در گچساران است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران تصریح کرد: این هنرمند از سال 1401 تاکنون مشغول گذراندن دوره استادی در محضر استاد قاسم احسنت در شیراز است.

نارکی بیان کرد: خوشنویسی ایرانی آمیخته با مضامین و آیات قرآنی و احادیث ائمه اطهار( ع) است و این زیبا نوشتن می تواند این آیات و مضامین زیبا را در قالب زیبایی در زندگی مردم و در جامعه ساری و جاری کند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: صادق شیخ ممو در جشنواره های استانی ملی و بین المللی بسیاری شرکت کرده و در این جشنواره ها حائز رتبه های متعددی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش هنرمند گچسارانی در جشنواره بین المللی خوشنویسی السفیرعراق

درخشش هنرمند گچسارانی در جشنواره بین المللی خوشنویسی السفیرعراق