مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 17:002023-12-27اقتصادي

ایجاد 6450 فرصت شغلی برای مددجویان گیلانی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان از ایجاد شش هزار و 450 فرصت شغلی طی 9 ماه سال جاری خبر داد و گفت: توانمندسازی محرومین و زمینه سازی برای ورود این خانواده ها به عرصه کار و تولید از اولویت های کمیته امداد است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان از ایجاد شش هزار و 450 فرصت شغلی طی 9 ماه سال جاری خبر داد و گفت: توانمندسازی محرومین و زمینه سازی برای ورود این خانواده ها به عرصه کار و تولید از اولویت های کمیته امداد است.

عباس اهرابی امروز، 6 دی ماه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه پیش بینی شده در سال جاری 13 هزار و 825 فرصت شغلی با اعتبار یک هزار میلیارد و 382 میلیون تومان ایجاد شود، اظهار کرد: تاکنون توانسته ایم با تحقق 47 درصد برنامه پیش بینی شده، تعداد 6 هزار و 450 فرصت شغلی با اعتبار 733 میلیارد تومان در استان ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه دهک های یک تا پنج می توانند از تسهیلات اشتغالزایی برخوردار شوند، گفت: برطرف کردن نیازهای اساسی اقشار کم برخوردار، افزایش شأن و منزلت مددجویان، کاهش نرخ بیکاری و افزایش درآمد محرومان برای کاهش فاصله طبقاتی، افزایش مناعت طبع خانواده ها و افزایش تولید ملی از اهداف این طرح می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 6450 فرصت شغلی برای مددجویان گیلانی

ایجاد 6450 فرصت شغلی برای مددجویان گیلانی