مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 21:452023-12-31اقتصادي

3 مجتمع دامداری در شهرستان فارسان راه اندازی می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سه مجتمع دامداری توسط شرکت شهرک های کشاورزی استان در شهرستان فارسان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدکاظم منزوی امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان فارسان گفت: سه مجتمع دامداری در شهرستان فارسان توسط شرکت شهرک های کشاورزی استان راه اندازی می شود.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم فراخوان راه اندازی 2 مجتمع دامداری سبک را در شهرستان فارسان برگزار کنیم.

وی افزود: در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان فارسان رویکرد بهره گیری از ظرفیت صنعت در مقیاس خُرد و متوسط و بخش کشاورزی با رویکردهای علمی، گردشگری و زنجیره ای مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

منزوی تصریح کرد: مقرر شد تکمیل شهرک صنعتی جونقان و طرح های مستقر در آن با اعتبار زیرساختی شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری پیگیری شود.

وی در خصوص شهرک صنعتی باباحیدر شهرستان فارسان، گفت: تعدادی از استعلام های این شهرک مانده که قرار است این استعلام ها پیگیری و تکمیل شود تا به زودی مراحل ایجاد زیرساخت ها شروع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 مجتمع دامداری در شهرستان فارسان راه اندازی می شود

3 مجتمع دامداری در شهرستان فارسان راه اندازی می شود