مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:052024-01-20اقتصادي

ساماندهی صنوف آلاینده از نیازهای اولویت دار مریوان است


نایب رییس اتاق بازرگانی سنندج با انتقاد از سیاست های انقباضی بانک مرکزی، آنها را اهرم فشاری برای تولید و تولیدکنندگان دانست.

- سیدکمال حسینی امروز (30 دی ماه) در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان کردستان، با اشاره به اینکه تلاش ما این است که با یک گفتمان منطقی، مطالبات و درخواست بخش خصوصی را به گوش مسؤولان برسانیم، اظهار کرد: اگرچه سیاست های انقباضی بانک مرکزی و پرداخت نشدن تسهیلات، کمی در کنترل تورم تاثیر گذاشت، اما این تفکر انقباضی روی تولید و تولیدکنندگان تاثیر منفی گذاشت و فشار زیادی به بخش تولید وارد کرد.

وی بار چنین استراتژی و مشکلاتی را هم بر دوش فعالان اقتصادی در دولت و هم بخش خصوصی دانست و افزود: به عنوان نمایندگان بخش خصوصی تلاش می کنیم در جلسات، چنین فشارهایی را کمی تعدیل کنیم.

نایب رییس اتاق بازرگانی سنندج بیان کرد: سامانه ای با محوریت احصای مشکلات و راهکارها در حوزه اقتصاد توسط بخش خصوصی در استان کردستان راه اندازی می شود که به صورت دیجیتال و با دسترسی های مشخص، اطلاعات دقیق درباره چالش ها و مشکلات بخش اقتصادی را در استان در دسترس قرار می دهد.

اسماعیل احمدی، فرماندار مریوان در این جلسه با بیان اینکه مریوان هم مثل بسیاری از نقاط کشور نیاز به کارهای بزرگ توسعه ای دارد، اظهار کرد: برخی سنگ ریزه های کوچک ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی صنوف آلاینده از نیازهای اولویت دار مریوان است

ساماندهی صنوف آلاینده از نیازهای اولویت دار مریوان است