مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 16:202024-01-12سياسي

تقدیر از نیروی دریای سپاه و ارتش در خدمات پزشکی رایگان به مردم سیریک


امام جمعه سیریک با تقدیر از نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در ارائه خدمات رایگان پزشکی به مردم شهرستان سیریک گفت: همچنین تقدیر می کنم از نیروی دریای ارتش که حضور فعالی در دریا دارند و در همراهی با سپاه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان ضمن تبریک ولادت امام باقر (ع) اظهار داشت: امام باقر و امام صادق علیها السلام کلاس درس تشکیل میدادند و  از این معارف حقه شیعه را گسترش دادند.

  به گفته وی، ویژگی های امام باقر عبارتند از این که نوه سید شهدا و کریم اهل بیت بود و باید از امام باقر علیه السلام یاد بگیریم که وقتی قدرت دشمن از تیر و تفنگ بیشتر دارد نترسید و به ایمان خود اطمینان داشته باشیم که زور ایمان از تانک و تفنگ و موشک بیشتر است.

  حجت الاسلام سالاری شهادت امام هادی علیه السلام  را تسلیت گفت و ادامه داد: امام هادی علیه السلام توانست اسلام شیعه را به ایران صادر کند و عالمان درباری را برملا می کرد و نفوذ هوشمندانه ای بر خلافت عباسیان داشت.

وی با تقدیر از نیروهای جنگی امام علی علیه السلام در یمن که نگذاشتند غم حملات به خودش را بفهیم و سریع جواب این حملات را داد و کشتی های نفتی را به آتش کشید، خاطرنشان کرد: این حرکات برای فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از نیروی دریای سپاه و ارتش در خدمات پزشکی رایگان به مردم سیریک

تقدیر از نیروی دریای سپاه و ارتش در خدمات پزشکی رایگان به مردم سیریک