مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 06:352023-12-28بين الملل

سردرگمی صهیونیست ها و انتخاب گزینه های جنون آمیز


با ادامه شعارهای مقامات رژیم صهیونیستی درباره پیشروی در غزه و مانور آن ها بر روی توهم «نابودی حماس»، اما واقعیت میدان نبرد تصویر متفاوتی از ادعاهای مقامات رژیم اشغالگر را نشان می دهد و شواهد حاکی از سردرگمی آن ها و دست زدن به اقدامات جنون آمیز به دلیل .

- با ادامه شعارهای مقامات رژیم صهیونیستی درباره پیشروی در غزه و مانور آن ها بر روی توهم نابودی حماس ، اما واقعیت میدان نبرد تصویر متفاوتی از ادعاهای مقامات رژیم اشغالگر را نشان می دهد و شواهد حاکی از سردرگمی آن ها و دست زدن به اقدامات جنون آمیز به دلیل دریافت ضربات سخت از جبهه مقاومت در جبهه های مختلف و از دست دادن درصد قابل توجهی از افسران و فرماندهان ارشد در جنگ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقاومت فلسطین به رهبری حماس هفتم اکتبر (15 مهر) عملیات منحصربفردی را با حمله به شهرک های صهیونیست نشین منطقه غلاف غزه آغاز کرد و ده ها صهیونیست را به اسارت گرفت.

کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش افسانه ای ادعایی آن ارزیابی می کنند.

این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا 24 نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردرگمی صهیونیست ها و انتخاب گزینه های جنون آمیز

سردرگمی صهیونیست ها و انتخاب گزینه های جنون آمیز