مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 08:002024-01-16اقتصادي

365 مدرسه در آذربایجان غربی ساخته می شود


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: 365 مدرسه با یک هزار و 733 کلاس درس در نقاط مختلف استان احداث می شود که با ابلاغ اعتبارات جدید می توان شاهد بهره برداری سریع تر این مدارس بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، قهرمان رحمانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی اظهار داشت: 365 مدرسه با یک هزار و 733 کلاس درس در نقاط مختلف استان احداث می شود که با ابلاغ اعتبارات جدید می توان شاهد بهره برداری سریع تر این مدارس بود.

وی گفت: 142 میلیارد ریال اعتبار برای بهینه سازی سیستم گرمایشی مدارس استان در قالب طرح شهید علی عرب با همکاری گروه های جهادی ابلاغ شده که این طرح امسال در استان اجرا می شود.

رحمانی افزود: در قالب این طرح 80 کلاس درس توسط قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر و 34 کلاس درس توسط بنیاد احسان استانداردسازی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه افزایش سرانه آموزشی در آذربایجان غربی مورد توجه دولت است، اظهار کرد: میزان سرانه در این استان قابل مقایسه با سایر مناطق کشور نیست و در استانداردسازی هم نیازمند توجه ویژه به مناطق محروم هستیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی ادامه داد: سال گذشته با حمایت های استاندار، یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای بخش مدرسه سازی استان مصوب شد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

365 مدرسه در آذربایجان غربی ساخته می شود

365 مدرسه در آذربایجان غربی ساخته می شود