مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:462024-01-14ورزشي

پایان شایعات درباره لغو انتخابات مهم فوتبال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که قرار بود روز چهارشنبه هفته گذشته مجمع انتخاباتی هیات فوتبال بوشهر برگزار شود و این هیات رییس و اعضای هیات رییسه خود را بشناسد، - با اعلام فدراسیون فوتبال مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان بوشهر روز سه شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در شرایطی که قرار بود روز چهارشنبه هفته گذشته مجمع انتخاباتی هیات فوتبال بوشهر برگزار شود و این هیات رییس و اعضای هیات رییسه خود را بشناسد، اما در اقدامی ناگهانی و غیر منتظره مجمع لغو شد تا شایعاتی به وجود بیاید.

اگرچه مسئولان فدراسیون جلسه فوری و اضطراری مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال دلیل لغو مجمع دانستند، اما برخی شائبه ها پیرامون اقدامات غیرقانونی در برگزاری انتخابات و.

مطرح شد.

حالا، اما فدراسیون فوتبال تصمیم به برگزاری مجمع انتخاباتی هیات بوشهر در روز سه شنبه گرفته تا شایعات ایجاد شده نیز از بین برود.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: مجمع عمومی انتخابات رییس و اعضای هیات رییسه هیات فوتبال بوشهر روز سه شنبه مورخ 26/10/ 1402 ساعت 10:30، با رعایت مفاد اساسنامه هیات فوتبال استان ها برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان شایعات درباره لغو انتخابات مهم فوتبال

پایان شایعات درباره لغو انتخابات مهم فوتبال