مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 16:102024-01-10بين الملل

نارضایتی دموکرات ها از عدم شفافیت بایدن درباره کمک تسلیحاتی به رژیم صهیونیستی


در پی اقدام دولت بایدن و دور زدن کنگره در فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی که واکنش اعضای سنا و مجلس نمایندگان را در پی داشته، گروهی از سناتورهای دموکرات از دولت بایدن خواسته اند هرگونه فروش تسلیحات به تل آویو را به کنگره اطلاع دهد.

- در پی اقدام دولت بایدن و دور زدن کنگره در فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی که واکنش اعضای سنا و مجلس نمایندگان را در پی داشته، گروهی از سناتورهای دموکرات از دولت بایدن خواسته اند هرگونه فروش تسلیحات به تل آویو را به کنگره اطلاع دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ده ها دموکرات در سنای آمریکا روز سه شنبه گفتند، به دنبال ممانعت از عمل به درخواست جو بایدن رییس جمهور آمریکا برای دور زدن نظارت کنگره بر انتقال تسلیحات به رژیم صهیونیستی خواهند بود که آخرین نشانه های نارضایتی در میان اعضای حزب سیاسی اوست که آمار چشمگیر تلفات غیرنظامیان در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به غزه، واکنش آن ها را به همراه داشته است.

روزنامه واشنگتن پست در این باره گزارش داد: این اقدام به رهبری تیم کِین سناتور آمریکایی در حالی انجام شده است که دموکرات های بیشتری که از حامیان سرسخت اسراییل بوده اند، از رییس جمهور خواسته اند اصلی ترین متحدش در خاورمیانه را کنترل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی دموکرات ها از عدم شفافیت بایدن درباره کمک تسلیحاتی به رژیم صهیونیستی

نارضایتی دموکرات ها از عدم شفافیت بایدن درباره کمک تسلیحاتی به رژیم صهیونیستی