مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 12:402024-01-01بين الملل

متزلزل شدن حمایت آرای عمومی آمریکایی ها از رژیم صهیونیستی


یک مرکز افکارسنجی متعلق به رژیم صهیونیستی گزارش داد، نتایج یک مطالعه جدید اجرا شده در ایالات متحده آمریکا یافته هایی به زعم این مرکز «نگران کننده» را درباره میزان حمایت آمریکایی ها از جنگ این رژیم علیه حماس در غزه و همچنین درباره به تردید افتادن آمریکایی .

- یک مرکز افکارسنجی متعلق به رژیم صهیونیستی گزارش داد، نتایج یک مطالعه جدید اجرا شده در ایالات متحده آمریکا یافته هایی به زعم این مرکز نگران کننده را درباره میزان حمایت آمریکایی ها از جنگ این رژیم علیه حماس در غزه و همچنین درباره به تردید افتادن آمریکایی های حامی رژیم صهیونیستی نشان داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مرکز افکارسنجی رژیم صهیونیستی موسوم به مرکز روابط عمومی اورشلیم در گزارشی نوشت: در مطالعه ای به تاریخ 13 دسامبر 2023، 293 شهروند آمریکایی در رده سنی 18-65 سال مورد پرسش قرار گرفتند که در آن سوالاتی درباره تاثیر تظاهرات های حامیان فلسطین در برابر تظاهرات های حامیان اسراییل، اعتبار گزارش ها درباره اسراییلی های به اسارت گرفته شده توسط حماس و امکان یک توافق صلح بین اسراییل و فلسطینی ها پرسیده شد.

این مرکز در گزارش خود نوشت: دولت ایالات متحده در جریان جنگ اسراییل و حماس، از منافع اسراییل علیه این گروه حمایت و پشتیبانی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متزلزل شدن حمایت آرای عمومی آمریکایی ها از رژیم صهیونیستی

متزلزل شدن حمایت آرای عمومی آمریکایی ها از رژیم صهیونیستی