مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 08:102024-01-06اجتماعي

اعمال محدودیت ترافیکی در مسیر استقبال از رییس جمهور در زنجان


جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در مسیر استقبال از رییس جمهور در زنجان اعمال می شود که براین اساس توقف و تردد خودروها در این مسیرها ممنوع است.

- ایسنا/زنجان جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در مسیر استقبال از رییس جمهور در زنجان اعمال می شود که براین اساس توقف و تردد خودروها در این مسیرها ممنوع است.

سرهنگ محمدحسن خلجی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: براین اساس ممنوعیت مطلق تردد و توقف خودروها از میدان قائم تا میدان رسل و از این میدان تا تقاطع تربیت شهر زنجان اعمال می شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر این ممنوعیت، در مسیرهایی نیز محدودیت های ترافیکی مقطعی اعمال خواهد شد، یادآور شد: محدودیت های ترافیکی نیز در خیابان هایی که در آنها پروژه های افتتاحی سفر رییس جمهور پیش بینی شده، اعمال می شود.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه مسیرهای ممنوعه با اتوبوس مسدود شده است، از شهروندان خواست، در صورت نیاز به تردد در سطح شهر از مسیرهای جایگزین استفاده کنند و در رانندگی صبوری بیشتری داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: با منتقل شدن بار ترافیکی این مسیرها به دیگر محورهای شهر عوامل نیروی انتظامی در روان سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت ترافیکی در مسیر استقبال از رییس جمهور در زنجان

اعمال محدودیت ترافیکی در مسیر استقبال از رییس جمهور در زنجان