مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 09:252024-01-10اقتصادي

راه اندازی مرکز دندانپزشکی تحت بیهوشی در بیمارستان لارستان


رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان ازشروع به کار دومین مرکز دولتی دندانپزشکی تحت بیهوشی استان فارس در بیمارستان لارستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان،رییس دانشکده از راه اندازی مجدد اتاق عمل دندانپزشکی با یونیت مجهز خبر داد و افزود: دندانپزشکی تحت بیهوشی از جمله خدماتی است که برای افراد نابالغ و کسانی که به بیماریهای صعب العلاج مبتلا هستند ارائه می شود.

وی با بیان این نکته که تنها مرکز فوق الذکر دولتی در استان فارس، در شهر شیراز قرار دارد افزود: با بهره برداری از فاز دوم اتاق عمل بیمارستان لار و افزایش اتاق های عمل فعال این بخش، طی رایزنی های انجام شده، مقرر شد تا یکی از اتاقها به شکل ویژه به اتاق عمل دندانپزشکی تحت بیهوشی اختصاص یافته و با نصب یونیت و دستگاههای جانبی مورد نیاز، علی رغم افزایش کیفیت خدمات، مدت زمان ارائه خدمت برای هر بیمار نیز کاهش یابد.

او اضافه کرد: در همین راستا تفاهم نامه ای با دکتر نگار ضیایی، متخصص دندانپزشکی کودکان که دارای بورد تخصصی از دانشگاه تهران است، منعقد شد.

رییس دانشکده ضمن ابراز خرسندی از آغاز به کار اتاق عمل دندانپزشکی تحت بیهوشی در ماه آینده و به مناسبت 22 بهمن خبر داد و بیان داشت: کلیه افراد دارای بیماری های خاص و صعب الاعلاج از جمله ام اس و تالاسمی، کودکان زیر 5 سال با پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز دندانپزشکی تحت بیهوشی در بیمارستان لارستان

راه اندازی مرکز دندانپزشکی تحت بیهوشی در بیمارستان لارستان