مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:552023-12-26سياسي

برای ترویج اندیشه امام(ره) برنامه های جدیدی داریم


معاون پژوهشی موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) گفت: برای ترویج اندیشه امام در حوزه بانوان و جوانان برنامه های جدیدی در دست داریم.

- معاون پژوهشی موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) گفت: برای ترویج اندیشه امام در حوزه بانوان و جوانان برنامه های جدیدی در دست داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علی ملانوری معاون پژوهشی موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) در نشست خبری برگزاری یک صد نشست دانشجوی با عنوان زن به روایت سوم، گفت: در اصل تبیین اندیشه حضرت امام(ره) در حوزه پژوهش و مطالعه خلع و نواقصی وجود دارد از این رو موسسه بیش از 20 کتاب و کنگره در گذشته برگزار کرده است و برنامه های جدیدی در آینده نزدیک خواهد داشت نمونه آن برگزاری 100 نشست دانشجویی در مراکز دانشجویی، حوزوی و پژوهشی کشور است.

ادامه داد: فضایی که از شهریور سال گذشته در کشور ایجاد شد فرصتی را برای ما به وجود آورد تا مسائل زنان را خارج از مسائل تخریبی در چهارچوب اندیشه امام(ره) دنبال کنیم.

سلطانی: اندیشه امام(ره) در حوزه بانوان را نشر می دهیم در ادامه زینب سلطانی مشاور امور بانوان موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) در سخنانی، گفت دفتر مشاوره بانوان در سال 1400 راه اندازی شد و همایش دختران روح الله و برنامه جوانان آن را برنامه ریزی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ترویج اندیشه امام(ره) برنامه های جدیدی داریم

برای ترویج اندیشه امام(ره) برنامه های جدیدی داریم