مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 21:352024-01-15سياسي

انتخابات مهمترین آوردگاه نظام در اتفاقات پیش رو است


مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس گفت: انتخابات مهمترین آوردگاه نظام در اتفاقات پیش رو است و باید برای افزایش مشارکت همفکری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، جلسه ستاد انتخابات شهرستان های جنوب استان فارس با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری فارس، فرماندار ویژه لارستان و فرمانداران شهرستان های لامرد ، مهر، خنج ، گراش ، اوز و جویم در محل فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در این نشست مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس با بیان اینکه در نظام اسلامی، چشم انداز 4 ساله مملکت در حوزه مجلس و خبرگان مشخص می شود، اظهار داشت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، و تواصوا بالحق ، تشویق مردم برای حضور در صحنه است که شاید مهمترین موضوع آن همین شرکت مردم در انتخابات باشد.

محمد رضایی با ابراز خرسندی از میزبانی شایسته فرمانداری ویژه لارستان در برگزاری جلسه و با تقدیر از فرمانداران شهرستان های جنوبی فارس، افزود: شرایط کنونی بسیار حساس است و انتخابات مهمترین آوردگاه نظام در اتفاقات پیش رو است.

وی با بیان اینکه در عصر حاضر جبهه مقاومت در سطح منطقه و جهان توانسته خود را به عنوان یک قدرت جدید نشان دهد و طی مدت اخیر برای نخستین بار ناو نظامی آمریکا توسط انصارالله یمن مورد اصابت قرار گرفت، افزود: وقتی یک هژمونی یک ابرقدرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات مهمترین آوردگاه نظام در اتفاقات پیش رو است

انتخابات مهمترین آوردگاه نظام در اتفاقات پیش رو است