مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 22:252024-01-10اقتصادي

انجام بخشی از سرمایه گذاری پترو پالایشگاه زاگرس از سوی صندوق بازنشستگی کشوری


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بحث پترو پالایشگاه زاگرس، گفت: قرار شد بخشی از سرمایه گذاری از سوی سازمان بازنشستگی با توجه به هلدینگ قدرتمندی که داردانجام شود، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بحث پترو پالایشگاه زاگرس، گفت: قرار شد بخشی از سرمایه گذاری از سوی سازمان بازنشستگی با توجه به هلدینگ قدرتمندی که داردانجام شود، همچنین بخشی از سرمایه گذاری از سوی صندوق کشاورزان، روستاییان و عشایر و بخشی توسط بخش خصوصی انجام شود.

غلامعلی حیدری، 20 دی ماه در دیدار با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اقدامات انجام شده قبل و بعد از انقلاب اسلامی به برکت امامین انقلاب و شهدا، اظهار کرد: در دولت سیزدهم نیز کارهای ارزشمندی انجام شده و تاکید ریاست جمهور توزیع منابع به صورت عادلانه با اولویت مناطق محروم است تا ناترازی ها تراز شود.

وی افزود: در دور دوم سفر هیات دولت به استان شاهد استقبال پرشور مردم بودیم که واقعا حماسه آفریدند و این نشان از ایجاد بارقه امید میان مردم است.

حیدری گفت: مشکلاتی در استان وجود داشته که این مشکلات از جمله بالا بودن نرخ بیکاری، مهاجرت و آسیب های اجتماعی از گذشته بوده و تصمیم گرفته شد که در راستای راهبرد ریاست جمهوری و تاکیدات مقام معظم رهبری این خدمات به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بخشی از سرمایه گذاری پترو پالایشگاه زاگرس از سوی صندوق بازنشستگی کشوری

انجام بخشی از سرمایه گذاری پترو پالایشگاه زاگرس از سوی صندوق بازنشستگی کشوری