مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:452024-01-17اقتصادي

انتقال صنوف آلاینده به خارج شهر امری ضروری است


استاندار کردستان، انتقال صنوف آلاینده به خارج شهر را امری ضروری ذکر کرد و گفت: این امر باید براساس برنامه ریزی دقیق انجام شود تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان، انتقال صنوف آلاینده به خارج شهر را امری ضروری ذکر کرد و گفت: این امر باید براساس برنامه ریزی دقیق انجام شود تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

اسماعیل زارعی کوشا امروز چهارشنبه 27 دی در جلسه شهرک های صنفی و ساماندهی مشاغل آلاینده استان کردستان با بیان اینکه ساماندهی صنوف آلاینده نیاز به کار جمعی و تعامل و همکاری ادارات و نهادهای مرتبط دارد، اظهار کرد: ساماندهی صنوف آلاینده و اختصاص زمین برای این صنوف باید به صورت ویژه دنبال شود.

وی با بیان اینکه نباید به این حوزه بخشی نگاه شود، افزود: در اولویت بندی واگذاری و شیوه واگذاری زمین برای صنوف آلاینده بهترین حالت تشکیل تعاونی است چراکه این روش زمینه مشارکت بیشتر را فراهم می سازد.

استاندار کردستان، انتقال صنوف آلاینده به خارج شهر را هدف اصلی این کارگروه ذکر کرد و ادامه داد: این امر باید براساس برنامه ریزی دقیق انجام شود تا در آینده با مشکل مواجه نشویم؛ طراحی شهرک های صنوف آلاینده باید براساس المان ها و نمادهای معماری بومی انجام و اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال صنوف آلاینده به خارج شهر امری ضروری است

انتقال صنوف آلاینده به خارج شهر امری ضروری است