مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 10:002023-12-24اجتماعي

برخی نقاط مرکز شهرستان سیروان هیچ شباهتی به شهر ندارد


فرماندار سیروان با اشاره به اینکه شهر لومار نیازمند ساماندهی است،گفت: برخی نقاط مرکز این شهرستان هیچ شباهتی به شهر ندارد، انتظار می رود که شهرداری برای زیباسازی مبلمان شهری تلاش کند.

- محمدباقر شریفی در بازدید از شهرداری لومار اظهار کرد: ایجاد فضای سبز، زیباسازی مبلمان شهری، ساماندهی دستفروشان، آسفالت خیابان، کوچه و ساماندهی معابر و غیره از وظایف شهرداری است که خوشبختانه تاکنون اقدمات خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه چهره شهر لومار نیازمند بازنگری است، تأکید کرد: هر چند شهرداری لومار از لحاظ منابع درآمدی ضعیف است اما باید با استفاده از نخبگان و کارشناسان اهل فن برای زیباسازی شهری چاره اندیشی شود.

وی از زحمات و تلاش های شبانه روزی شهردار در راستای حل مشکلات و پای کار بودن در همه زمینه ها قدردانی کرد و گفت: شهرداری یکی از دستگاه هایی است که مراجعات مردمی آن زیاد است که باید به نحوه مطلوب تکریم ارباب رجوع و در کوتاه ترین زمان پاسخ مناسب دریافت کند.

فرماندار سیروان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون دولت کمک های قابل توجهی از جمله اختصاص کامیون بنز 1924، کامیون حمل زباله، خودرو آتش نشانی و دیگر تجهیزات به شهرداری لومار انجام شده که با سال های قبل قابل قیاس نیست و انتظار می رود که این کمک ها از سوی دولتمردان استمرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی نقاط مرکز شهرستان سیروان هیچ شباهتی به شهر ندارد

برخی نقاط مرکز شهرستان سیروان هیچ شباهتی به شهر ندارد