مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:252023-12-27پزشكي

آلودگی هوا، مراجعه به اورژانس بیمارستان های مشهد را افزایش داد


مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به تشدید وضعیت ریزگردها و همچنین آلودگی هوای مشهد میزان مراجعه به بخش اورژانس تمامی بیمارستان های مشهد افزایش یافته است.

- مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد: آلودگی هوا، مراجعه به اورژانس بیمارستان های مشهد را افزایش داد ایسنا/خراسان رضوی مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به تشدید وضعیت ریزگردها و همچنین آلودگی هوای مشهد میزان مراجعه به بخش اورژانس تمامی بیمارستان های مشهد افزایش یافته است.

دکتر رضا وثوقی مقدم اظهار کرد: با توجه به اثرات تغییرات آب وهوایی در 2 تا 3 روز بعد از آن، پیش بینی افزایش مراجعات به این بخش ها برای 48 تا 72 ساعت آینده شده و در این خصوص آمادگی های لازم پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مردم می خواهیم وقتی که تعطیلی به دلیل وقوع ریزگردها، عدد بالای شاخص آلایندگی و آلودگی شدید هوا اعلام می شود در خانه بمانند و از رفت وآمد غیرضروری و همچنین گردش و تفریح در بیرون از منزل خودداری کنند.

مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: ما همچنین در شرایط فعلی و وضعیت کنونی به مانند ایام بحران کرونا بر استفاده از ماسک برای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا، مراجعه به اورژانس بیمارستان های مشهد را افزایش داد

آلودگی هوا، مراجعه به اورژانس بیمارستان های مشهد را افزایش داد