مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 08:202024-01-06ورزشي

انتقام «علی کریمی» ها از مردم ایران


علی کریمی در سال های اخیر روزگار ناکام و ناامیدی را می گذراند و گرچه با کاسبی از آشوب های زن، زندگی، آزادی توانست حتی اجازه اقامت در آمریکا را بگیرد، - فارس پلاس؛ کبری آسوپار در یادداشتی نوشت: در اوج غم و خشم مردم ایران از واقعه تروریستی در کرمان و شهادت ده ها زائر مزار حاج قاسم، علی کریمی که در زمین فوتبال هم بی اخلاقی اش شهره بود، توییتی زد و از مرگ این عزیزان ابراز رضایت و خوشحالی کرد.

علی کریمی همچون کارفرمایانش آن همه از اخلاق و شرف و انسانیت دور شده که با دیدن خون به زمین ریخته شده کودکان ایرانی راضی می شود و ذوق می کند؛ فقط برای اینکه خانواده این کودکان راضی نشده اند همراه براندازی آن ها شوند و مقابل جمهوری اسلامی بایستند! کریمی در سال های اخیر روزگار ناکام و ناامیدی را می گذراند و گرچه با کاسبی از آشوب های زن، زندگی، آزادی توانست حتی اجازه اقامت در امریکا را بگیرد، اما در واقع امر او یک شکست خورده است.

خودش هم با همه کندذهنی سیاسی این را دریافته و فحاشی امروز او به زنان ایرانی، به قربانیان ترور و در واقع به مردم ایران، انتقام از این شکست است.

آن قدری هم شخصیت ندارد که بتواند این انتقام را در یک چارچوب ظاهراً با دیسیپلین پیش ببرد و همه بی اخلاقی وجودش را بیرون ریخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام «علی کریمی» ها از مردم ایران

انتقام «علی کریمی» ها از مردم ایران