مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 09:002024-01-02پزشكي

تحقق80درصدقانون جوانی جمعیت در یزد


رییس کمیته رصد و پایش قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: خوشبختانه در سال جاری، 80 درصد مصوبات قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان محقق شده و 20 درصد باقی مانده در حال پیگیری است.

- دکتر مسعود شریفی، رییس کمیته رصد و پایش قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به این که  در نیمه نخست امسال تعداد هشت هزار و 870 مادر باردار در یزد، مراقبت های رایگان دوران بارداری دریافت کرده اند اظهار کرد: این خدمات شامل سنجش پارامتر های بدنی، انجام دو مرتبه آزمایش رایگان در هفته های ششم تا دهم و هفته های 20 تا 24 بارداری، همچنین بررسی Rh خون مادر برای تزریق آمپول رگام در صورت نیاز و برگزاری کلاس های آمادگی زایمان طبیعی است.

وی افزود: طی همین مدت نیز حدود 9 هزار زن باردار از خدمات مشاوره ای و مراقبتی رایگان دوران بارداری در مراکز بهداشتی سطح استان برخوردار شدند.

رییس کمیته رصد و پایش قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه  با اشاره به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال جاری، به 56 هزار زن متاهل در استان مشاوره های فرزندآوری ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق80درصدقانون جوانی جمعیت در یزد

تحقق80درصدقانون جوانی جمعیت در یزد