مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:002023-12-26ورزشي

امید تراشتگن ناامید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  مصدومیت نویر پس از حذف تیم ملی آلمان از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر باعث شد که او نزدیک به یک سال در میادین حضور نداشته باشد و تراشتگن جانشین او در ترکیب این تیم شود.

- سپ مایر، اسطوره فوتبال آلمان، معتقد است که مانوئل نویر بدون شک دروازه بان اول تیم ملی این کشور در یورو 2024 خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،  مصدومیت نویر پس از حذف تیم ملی آلمان از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر باعث شد که او نزدیک به یک سال در میادین حضور نداشته باشد و تراشتگن جانشین او در ترکیب این تیم شود.

  این بازیکن با درخششی که در بارسلونا داشت، همه را متقاعد کرده بود که باید به عنوان دروازه بان اول آلمان روی او حساب کرد و بسیاری حتی باور داشتند که او باید جای نویر را در ترکیب این تیم بگیرد و در جام ملت های اروپا به عنوان جانشین او وارد زمین شود.

  اما بازگشت قدرتمندانه نویر به میادین هم زمان شد با مصدومیت تراشتگن که در اردوی تیم ملی به آن دچار شد و چاره ای نداشت جز این که کمرش را به تیغ جراحان بسپارد و چند ماهی از میادین دور باشد که همین موضوع ضربه بزرگی به جایگاهش زده است.

  مایر که به نظر می رسد از حامیان نویر است در گفتگو با اسپورت درباره بحث بین انتخاب از بین این دو نفر اظهار داشت: تراشتگن بازیکن بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید تراشتگن ناامید شد

امید تراشتگن ناامید شد