مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:102024-01-03اقتصادي

بانک رفاه کارگران حمایت از تولید ملی را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است


ه گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران به همراه جمعی از مدیران این بانک با مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر للـه گانی طی سخنانی در این دیدار گفت: یکی از وظایف و رسالت های مهم بانک رفاه کارگران در سالی که مزین به شعار مهار تورم، رشد تولید شده، حمایت از واحدهای تولیدی است که در سراسر کشور فعالیت می کنند و نقش مهمی در شکوفایی اقتصاد و اشتغالزایی دارند.

  وی افزود: دکتر للـه گانی  تصریح کرد: بانک رفاه کارگران در همکاری با واحد های تولیدی بسته های متنوعی از خدمات ریالی، ارزی، اعتبارات اسنادی، ضمانت نامه و .

برای فعالیت های توسعه ای بنگاه های اقتصادی تهیه و عرضه می کند و برای کارکنان این مجموعه های اقتصادی نیز بسته های جداگانه در نظر گرفته است.

  وی ادامه داد: شرکت ایران خودرو یکی از شرکت های صنعتی مهم کشور است که زمینه ایجاد اشتغال برای ده ها هزار نفر را فراهم کرده است و بانک رفاه کارگران تلاش می کند در کنار این مجموعه عظیم و بزرگ، به رشد و توسعه بیشتر آن کمک کند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران خاطرنشان کرد: ایران خودرو با استفاده از تکنولوژی و نیروهای متخصص و متعهد در شرایط سخت تحریم به خوبی توانسته است صنعت خودرو سازی را بومی سازی کند و از تهدیدها فرصت بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک رفاه کارگران حمایت از تولید ملی را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است

بانک رفاه کارگران حمایت از تولید ملی را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است