مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 14:102023-12-23بين الملل

موافقت مشروط رییس شورای حاکمیتی سودان برای دیدار با حمیدتی


رسانه های سودانی گزارش دادند، رییس شورای حاکمیتی سودان برای دیدار با فرمانده نیروهای واکنش سریع این کشور شروطی را تعیین کرد.

- رسانه های سودانی گزارش دادند، رییس شورای حاکمیتی سودان برای دیدار با فرمانده نیروهای واکنش سریع این کشور شروطی را تعیین کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های سودانی در گزارش هایی گزارش دادند که عبد الفتاح البرهان، رییس شورای حاکمیتی این کشور پس از چند ماه از آغاز درگیری ها در این کشور، به سازمان ایگاد (سازمان بین دولتی توسعه شرق آفریقا) اعلام کرد که با دیدار مستقیم با محمد حمدان دقلو (حمیدتی)، فرمانده نیروهای واکنش سریع موافق است، اما پیش از انجام این دیدار شروطی دارد که باید انجام شوند.

طبق گزارش وبگاه سودان تریبون ، شروط البرهان شامل برقراری آتش بس و خروج نیروهای واکنش سریع از خانه های شهروندان و چهره های برجسته شهر است.

البرهان پنج شنبه در گفت وگو با یک گروه از نظامیان در استان البحر الاحمر فاش کرد که احتمال دارد در مذاکراتی با نیروهای واکنش سریع حضور یابد، اما هرگز توافق صلحی را امضا نخواهد کرد که به منزله اهانت به مردم و نیروهای مسلح باشد.

چند روز پیش از این اظهارات البرهان، نیروهای واکنش سریع پس از عقب نشینی غافلگیرانه ارتش سودان از شهر ود مدنی کنترل خود را بر استان الجزیره از جمله این شهر گست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت مشروط رییس شورای حاکمیتی سودان برای دیدار با حمیدتی

موافقت مشروط رییس شورای حاکمیتی سودان برای دیدار با حمیدتی