مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:202024-01-17بين الملل

پیام های پنجگانه عملیات موشکی ایران علیه تروریست ها و موساد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالباری عطوان تحلیلگر مسایل راهبردی منطقه در مقاله جدید خود در پایگاه اینترنتی روزنامه رای الیوم به بررسی حملات موشکی ایران ضد گروه های تروریستی داعش و موساد در سوریه و عراق پرداخته و نوشت که این حملات نشان .

- یک تحلیلگر ارشد منطقه ای به بررسی پیام های ایران از حملات موشکی اخیر ضد گروه های تروریستی در سوریه و عراق و مخاطبان این پیام ها پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالباری عطوان تحلیلگر مسایل راهبردی منطقه در مقاله جدید خود در پایگاه اینترنتی روزنامه رای الیوم به بررسی حملات موشکی ایران ضد گروه های تروریستی داعش و موساد در سوریه و عراق پرداخته و نوشت که این حملات نشان دهنده رویکرد هجومی بی سابقه ایران بوده که این رویکرد نه تنها بر اساس تمرکز و دقت اصابت موشک ها، بلکه بر اساس کیفیت و ابعاد مسافت طی شده توسط این موشک ها و پیام های ارسال شده و مخاطبین این پیام ها قابل بررسی است.

عطوان در این مقاله می افزاید که چندین موضوع در بررسی این حمله موشکی مورد توجه است که می توان آن ها را در موارد زیر برشمرد.

اول: نکته اول اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اولین بار از موشک های دقیقی استفاده می کند که مسافت 1230 کیلومتر را طی کرده و به اهداف خود در اربیل واقع در شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های پنجگانه عملیات موشکی ایران علیه تروریست ها و موساد

پیام های پنجگانه عملیات موشکی ایران علیه تروریست ها و موساد