مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:352024-01-03سياسي

آبگیری 2 سد در زنجان با حضور رییس جمهور


استاندار زنجان از آبگیری دو سد در استان تا سال آینده خبر داد و گفت: کریدور شمال به جنوب هم در مسیر قیدار به سلطانیه در آستانه چهار بانده شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی ظهر امروز در آیین آغاز دومین کنگره زنان تأثیرگذار استان با تبریک روز زن و مادر، به درگذشت مادر خود اشاره و با بیان اینکه روز مادری است که مادر ندارد، اظهار کرد: هر کس مادر دارد قدر مادرش را بداند که نبودنش بسیار سخت است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در زندگی هر انسانی تاثیر یک زن وجود دارد، افزود: این تأثیرگذاری در حوزه های مختلف متفاوت است، ولی اصلی ترین آن در تربیت مادرانه است.

استاندار زنجان به سفر رییس جمهور طی چند روز آینده به زنجان اشاره کرد و گفت: باید بگویم که این سفرها به ویژه سفر نخست بسیار تاثیرگذار بود و سفر دوم هم به همین گونه مفید خواهد بود.

وی به گره گشایی های روی داده در سفر های انجام شده توسط هیات دولت در حوزه های مختلف که در مسیر بروکراسی گیر افتاده است، اشاره و تاکید کرد: سفر رییس جمهور در این روز هم در حوزه آب و سد مشمپا پتروشیمی، راه آهن و دیگر حوزه ها گره گشا خواهد بود.

افشارچی اصل مشکل جامعه امروز را اقتصاد دانست و ادامه داد: دلیل این مشکل تاریخی شکل گیری اقتصاد مبتنی بر نفت است که توسط دولت پولدار اداره می شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگیری 2 سد در زنجان با حضور رییس جمهور

آبگیری 2 سد در زنجان با حضور رییس جمهور