مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 07:102024-01-12سياسي

بانوان فعال فرهنگی روایتگری کنند


مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه روایت گری تاثیرگذارترین روش تبلیغی است، گفت: بانوان باید روایت گری صحیح داشته باشند تا اثر خود را بر مخاطب بگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سارا طالبی مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور روز 5شنبه در نشست با بانوان فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، پیرامون معضلات و آسیب های اجتماعی و همچنین راهکارهای کاهش و رفع آنها به ایراد سخن پرداخت.

    وی با تأکید بر اینکه فهم انقلاب نیازمند مطالعه است، خطاب به بانوان فعال فرهنگی استان هرمزگان توصیه کرد: کتاب آداب الصلاه تالیف امام خمینی(ره) مطالعه کنید چون ایشان خودسازی را در یک کلمه توحید می دانند.

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: توحید کسی نیاز دارد که به آن عمل کند و اقامه شود لذا امام راحل ابتدا خود به آن عمل کرد و طاغوت را نپذیرفت و سپس به خدا ایمان راسخ داشت.

  طالبی ادامه داد: لذا امام راحل موفق شد با پشتیبانی مردم، رژیم منحوس پهلوی را سرنگون و انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند، بنابراین، قبل از انجام هر کاری، خودسازی بسیار حائز اهمیت است.

    وی گفت: بانوان در بخش های مختلف گره گشایی کرده اند که باعث افتخار است، به عنوان مثال در عرصه اقتصاد، ممکن است یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان فعال فرهنگی روایتگری کنند

بانوان فعال فرهنگی روایتگری کنند