مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:302024-01-06بين الملل

سازمان جهانی بهداشت:600 مرکز درمانی در غزه مورد حمله قرار گرفته است


سازمان جهانی بهداشت هشدار داده که مراکز درمانی و پزشکی در غزه و کرانه باختری از حمله های بی امان رژیم صهیونیستی در امان نیستند و خطر مرگ برای کودکان فلسطینی رو به افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان جهانی بهداشت (WHO) روز گذشته (جمعه) گزارش کرد که بیمارستان ها و دیگر زیرساخت های حیاتی پزشکی و درمانی غزه و کرانه باختری از زمان آغاز جنگ غزه، حدود 600 بار مورد حمله قرار گرفته است.

طبق آمار و ارقام جدید سازمان جهانی بهداشت، از هفتم اکتبر (15 مهر) و آغاز دور جدید جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، دست کم 613 نفر در جریان حملات اسراییل در اراضی اشغالی، در مراکز درمانی به شهادت رسیده اند که از آن میان 606 نفر در زیرساخت های درمانی غزه و هفت نفر در کرانه باختری بوده اند.

سخنگوی WHO کریستین لیندمایر با محکوم کردن تداوم جنگ و بمباران غزه گفت: تداوم کاهش فضای انسانی بعلاوه تداوم حملات به مراکز درمانی، مردم غزه را به نقطه فروپاشی سوق می دهد .

علاوه بر هزاران کودکی که در جنایات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده اند، شرایط زندگی برای کودکان همچنان در غزه رو به وخامت می رود به طوریکه اسهال و سوء تغذیه در بین کودکان غزه همچنان روندی افزایشی دارد که کارشناسان هشدار داده اند این موارد خطر مرگ را در بین آن ها افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان جهانی بهداشت:600 مرکز درمانی در غزه مورد حمله قرار گرفته است

سازمان جهانی بهداشت:600 مرکز درمانی در غزه مورد حمله قرار گرفته است