مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 21:102024-01-14فرهنگي

در بزرگترین رویداد فناوری جهان چه خبر بود؟ +عکس و فیلم


هفته گذشته بزرگترین رویداد فناوری جهان برگزار شد و در آن شرکت های مختلف محصولات خود را معرفی کردند در این رویداد محصولات مرتبط با هوش مصنوعی و انواع دستگاه های هوشمند به چشم می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، رویداد CES 2024از 19تا22دی در لاس وگاس برگزار شد.

شرکت های فناوری دنیا در آن به معرفی محصولات خود پرداختند، از خودروهای برقی گرفته تا تلویزیون های شفاف و دستیاران مجازی با پشتیبانی هوش مصنوعی، طیف گسترده ای از نوآوری ها هفته گذشته در نمایشگاه فناوری لاس وگاس به نمایش گذاشته شد.

بهترین نوآوری ها آنهایی بودند که مشکلات دنیای واقعی را حل می کردند و کمک کننده بشر بودند.

در ادامه برخی از فناوری های رونمایی شده در این نمایشگاه را معرفی خواهیم کرد: محصولات برای استفاده معلولان در جهت توسعه فناوری های کمکی برای معلولان  پیشرفت های زیادی حاصل شد.

شرکتGyroGear، یک استارت آپ فناوری پزشکی، دستکش تثبیت کننده دست را در CES 2024 معرفی کرد که امیدوار است به بیماران پارکینسونی و کسانی که لرزش دست دارند کمک کند تا کنترل زندگی خود را دوباره به دست آورند.

استارت آپ هلندی Whispp از هوش مصنوعی مبتنی بر صدا استفاده می کند تا به افراد مبتلا به اختلالات صوتی این فرصت را بدهد که با صدای طبیعی خود مکالمات بی درنگ داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بزرگترین رویداد فناوری جهان چه خبر بود؟ +عکس و فیلم

در بزرگترین رویداد فناوری جهان چه خبر بود؟ +عکس و فیلم