مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 06:052023-12-25ورزشي

سلیمی: روز تولدم باختم و سهمیه المپیک را از دست دادم


روز تولدم مقابل نماینده روسیه در گرنداسلم چین بازی را واگذار کردم و این شکست خیلی برایم تلخ بود که در نهایت سهمیه حضور در المپیک را از دست دادم.

- آرین سلیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که آیا سطح فنی مسابقات گرنداسلم چین بالا بود یا خیر، اظهار داشت: سطح فنی مسابقات به دلیل حضور برخی از بهترین های دنیا که موفق نشده بودند از طریق سیستم رنکینگ سهمیه کسب کنند بالا بود، با این شرایط می توانستم به آنچه که ماه ها برای آن تلاش کرده بودم، دست پیدا کنم، اما گاهی اوقات هر کاری می کنی به چیزی که دنبال آن هستی نمی رسی! در ووشی چین هم شرایط آن طور که من می خواستم پیش نرفت.

وی در ادامه افزود: هدف من کسب سهمیه المپیک بود که نزدیک به یک سال برای آن زحمت کشیده بودم، هر میدانی را با کسب مدال پشت سر گذاشتم، اما خوب نشد، با این وجود هم خدا را شاکرم که در این رقابت ها آسیب جدی ندیدم و می توانم تلاش کنم، اهداف جدیدی برای خود طراحی کرده ام و همراه با برنامه های کادر فنی پیش بروم.

سلیمی از مهم بودن مسابقات کرنداسلم ووشوی چین، گفت: رقابت های گرنداسلم با توجه به طلایی که دوره قبل کسب کرده بودم، برای من خیلی مهم بود، اما متأسفانه نشد به آن چه که می خواستم برسم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمی: روز تولدم باختم و سهمیه المپیک را از دست دادم

سلیمی: روز تولدم باختم و سهمیه المپیک را از دست دادم