مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 13:302023-12-30سياسي

روحانیت نقش مؤثری در ترویج فرهنگ درختکاری دارد


رییس سازمان منابع طبیعی کشور اظهار کرد: خواهان این هستیم که از ظرفیت روحانیت برای فرهنگ سازی کاشت درخت در کشور استفاده کنیم تا همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند هر ایرانی 3 درخت در سال بکارد و شاهد کاشت 250 میلیون اصله نهال در سال باشیم.

- عباسعلی نوبخت رییس سازمان منابع طبیعی کشور در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم که امروز 9 دی ماه در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد با بیان اینکه سازمان منابع طبیعی 134.

4 میلیون هکتار از اراضی کشور را در قالب حفاظت، احیا، توسعه و بهره برداری مدیریت می کند، اظهار کرد: حفظ، احیا و توسعه پوشش گیاهی در هر کشور تضمین کننده امنیت زیستی آن کشور است.

به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، وی با بیان اینکه بر اساس مطالعات پژوهشکده مرکز پژوهش های مجلس ایران ششمین کشور تولیدکننده کربن است، گفت: وزارت جهاد کشاورزی در معاونت باغبانی خود توانسته با کمک مردم در نهالستان های بخش دولتی و خصوصی در کشور 62 میلیون اصله نهال و در بخش منابع طبیعی هم نزدیک به 250 میلیون اصله نهال تولید کند.

رییس سازمان منابع طبیعی کشور با بیان اینکه درخت به عنوان چتر سبز مهربانی خداوند می تواند سبب اتحاد بین اقوام مختلف کشور شود، گفت: برای این که ایران قوی و سرسبز داشته باشیم باید با کاشت درخت، امن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت نقش مؤثری در ترویج فرهنگ درختکاری دارد

روحانیت نقش مؤثری در ترویج فرهنگ درختکاری دارد