مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 22:402024-01-19ورزشي

اعتراض هواداران نفت آبادان به تاخیر در بستن قرارداد با سرمربی جدید


هوادان تیم صنعت نفت آبادان نسبت به تاخیر در بستن قرارداد با سرمربی این تیم لیگ برتری معترض هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، تیم صنعت نفت آبادان در بازی های آخر فصل گذشته رقابت های لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس با همت عبدالله ویسی توانست سهمیه خود در این لیگ را حفظ کند.

با پایان یافتن فصل گذشته لیگ برتر، هواداران خواستار تمدید قرارداد عبدالله ویسی در تیم صنعت نفت آبادان شدند که این درخواست محقق شد و سرمربی نفتی ها کار خود را در این تیم ادامه داد.

اما در نیم فصل گذشته لیگ، عبدالله ویسی نتوانست نتایج مدنظر خود را به دست آورد و پس از چندین بار استعفا بالاخره پس از بازی پانزدهم از نفتی ها جدا شد.

پس از آنها مسؤولان تیم صنعت نفت برای پیدا کردن سرمربی جدید دست به کار شدند و با چند گزینه مذاکره کردند که در نهایت با وینفرد شفر آلمانی به توافق رسیدند ولی طولی نکشید با توجه به مشکلاتی که وجود داشت آمدن شفر به آبادان منتفی شد.

پس از آن محرم نویدکیا به عنوان سرمربی جدید تیم صنعت نفت آبادان برای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال معرفی شد که توافقات اولیه با این سرمربی نیز صورت گرفت و نویدکیا به آبادان آمد.

اما گویی قرارداد محرم نویدکیا با تیم صنعت نفت آبادان تا کنون به صورت رسمی ثبت نشده که این موضوع سبب نگرانی هواداران آبادانی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض هواداران نفت آبادان به تاخیر در بستن قرارداد با سرمربی جدید

اعتراض هواداران نفت آبادان به تاخیر در بستن قرارداد با سرمربی جدید