مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 16:252024-01-15سياسي

زیباکلام: تیغ مجلس حتی سر ماست را هم نمی برد!


استاد علوم سیاسی دانشگاه با انتقاد از شیوه بررسی صلاحیت ها برای انتخابات، گفت: نتیجه عملکردها در ردصلاحیت ها می شود؛ مجلس نهم، دهم و یازدهم که آنقدر تیغشان کند است که سر ماست را هم نمی برد! - استاد علوم سیاسی دانشگاه با انتقاد از شیوه بررسی صلاحیت ها برای انتخابات، گفت: نتیجه عملکردها در ردصلاحیت ها می شود؛ مجلس نهم، دهم و یازدهم که آنقدر تیغشان کند است که سر ماست را هم نمی برد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق زیباکلام در نشست مشارکت شهروندان در انتخابات و چالش های آن که در کانون وکلای دادگستری برگزار شد، با بیان انتقاداتی نسبت به شیوه برگزاری انتخابات در ایران، اظهار کرد: در انتخابات آزاد مردم حق دارند به هرکسی که می خواهند رأی دهند.

در جمهوری اسلامی اما مردم می توانند آزادانه به کسانی رأی دهند که حکومت می گوید این ها را می توان انتخاب کرد.

اساس انتخابات آزاد بر این قرار گرفته که اگر هرکسی هر سابقه ای دارد اگر دزد و قاتل است یا نه بتواند مورد انتخاب قرار گیرد و مردم نیاز به قیم ندارند و اگر کسی را هم اشتباه انتخاب کنند، نوبت بعدی تلاش می کنند آن اشتباه را جبران کنند و انتخاب بهتری داشته باشند.

وی افزود: ممکن است گفته شود چه اشکالی دارد که حکومت افرادی را بررسی کند و آنانی که به اصطلاح صالح هستند را انتخاب کنند؟ پاسخ این است که حکومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیباکلام: تیغ مجلس حتی سر ماست را هم نمی برد!

زیباکلام: تیغ مجلس حتی سر ماست را هم نمی برد!