مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 22:102023-12-29اقتصادي

افزایش 35 درصدی صدور پروانه ساختمانی در بافت های فرسوده استان اردبیل


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از افزایش 35 درصدی صدور پروانه ساختمانی در بافت های فرسوده استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی از استان اردبیل، محمد زارع حسین زاده اظهار کرد: سال گذشته شرکت بازآفرینی شهری ایران پویش جهادی بم، سفیر نوسازی برای ایران قوی را با هدف ترویج فرهنگ نوسازی مسکن در بافت های فرسوده برگزار کرد و هدف از برگزاری این رویداد و پویش اشاعه فرهنگ نوسازی و مقاوم سازی بافت ‏های ناکارآمد و فرسوده شهری و هم چنین سکونت گاه های غیر رسمی است تا بار دیگر شاهد تکرار فاجعه غم انگیز زلزله بم نباشیم.

وی تصریح کرد: سال گذشته در سالروز زلزله بم با حضور همزمان سفیران بم در 3 شهر اردبیل، پارس آباد مغان و مشکین شهر همزمان با بیش از 100 شهر در سطح کشور، اهمیت نوسازی خانه‏ های فرسوده، لرزان و ناپایدار واقع در بافت‏ های فرسوده مورد تاکید قرار گرفت و سپس با همکاری شرکت بازآفرینی شهری ایران، از مشوق‏ های 19 گانه در حوزه بازآفرینی شهری و نوسازی مناطق و بافت های فرسوده رونمایی به عمل آمد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: با همکاری و هدایت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل شاهد افزایش 35 درصدی صدور پروانه ساختمانی در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 35 درصدی صدور پروانه ساختمانی در بافت های فرسوده استان اردبیل

افزایش 35 درصدی صدور پروانه ساختمانی در بافت های فرسوده استان اردبیل