مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 17:552024-01-01سياسي

طراحی و ساخت بزرگترین ابر ترانسفورماتور کشور در زنجان


مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: گامی دیگر در راستای خودباوری و خوداتکایی، با طراحی و ساخت بزرگترین ابر ترانسفورماتور کشور توسط این گروه صنعتی برداشته شد.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: گامی دیگر در راستای خودباوری و خوداتکایی، با طراحی و ساخت بزرگترین ابر ترانسفورماتور کشور توسط این گروه صنعتی برداشته شد.

  بهزاد ظهیری امروز (دوشنبه، 11 دی ماه) در حاشیه مراسم بستن تفاهم نامه بین گروه صنعتی ایران ترانسفو و شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، اظهار کرد: گروه صنعتی ایران ترانسفو با تکیه بر دانش مهندسان و تخصص پرسنل خود توانسته است، با تولید انواع ابر ترانسفورماتورها با توان بالای 500 MVA بخشی از نیاز صنعت برق کشور را مرتفع کند.

وی درباره طراحی و تولید این ابر ترانسفورماتور در زنجان، گفت: گروه صنعتی ایران ترانسفو با بستن تفاهم نامه با شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، طراحی و ساخت ابر ترانسفورماتور 600 MVA را برای اولین بار در کشور اجرایی خواهد کرد.

مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان نیز با اشاره به امضای این تفاهم نامه، بیان کرد: ایران ترانسفو به عنوان بزرگترین تولیدکننده ترانسفورماتورهای قدرت در خاورمیانه، با بهره گیری از توان متخصصان داخلی و تجربه گران بها در ساخت انواع ترانسفورمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و ساخت بزرگترین ابر ترانسفورماتور کشور در زنجان

طراحی و ساخت بزرگترین ابر ترانسفورماتور کشور در زنجان