مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:352024-01-07سياسي

چه کارهای جدیدی برای صیانت از یوزپلنگ ایرانی انجام شده است؟


مخاطرات تلف شدن یوز آسیایی با ورود دستگاه قضایی استان سمنان کاهش یافته؛ اما چه کارهای جدیدی برای صیانت از یوزپلنگ ایرانی انجام شده است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان، 14 تیرماه سال جاری دستور برخورد قانونی با مقصران حوادث منجر به تلف شدن یوزهای آسیایی را در منطقه میامی صادر کرد.

وی در بازدید میدانی از زیستگاه این گونه حیات وحش در حوزه قضایی میامی، با دعوت از سازمان های مسؤول، برگزاری جلسه و صدور مصوبات بر صیانت از یوز آسیایی تأکید کرد.

عبدالهی گفت: با اقدامات قضایی، پاسگاه محیط بانی در محل کاروانسرای میاندشت دایر و تابلوهای هشدار به محور تردد یوز آسیایی نصب شد و افزایش یافت.

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: طرح جامع حفاظت از گونه های نادر وحشی تهیه و برای تصویب به شورای عالی محیط زیست ارسال شده است.

وی ادامه داد: خرید، نصب، راه اندازی و پشتیبانی 6 سامانه دوربین های ثبت تخلف انجام و نصب 6 دوربین و اعمال حد سرعت لحظه ای برای تأیید کمیسیون راه های کشور نیز صورت پذیرفت.

رییس کل دادگستری استان سمنان افزود: اجرای روشنایی به طول 10 کیلومتر در محدوده تردد یوزپلنگ اقدام و تهیه تابلوهای ریلی اطلاعات مسیرنما، اخطاری و انتظامی، خط کشی و ترسیم نقوش پروژه حفاظت از یوزپلنگ آسیایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کارهای جدیدی برای صیانت از یوزپلنگ ایرانی انجام شده است؟

چه کارهای جدیدی برای صیانت از یوزپلنگ ایرانی انجام شده است؟