مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 10:002024-01-02سياسي

انجمن های علمی باید حلقه اصلی ارتباط دانشگاه و بازار کار شوند


دبیر شورای دبیران انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه هنر اسلامی تبریز معتقد است: انجمن های علمی باید حلقه اصلی ارتباط دانشگاه و بازار کار شوند و در گام نخست باید این ماهیت را به طور قانونی برای انجمن های علمی تعریف کرد و جلوی هرگونه موازی کاری را گرفت.

- دبیر شورای دبیران انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه هنر اسلامی تبریز معتقد است: انجمن های علمی باید حلقه اصلی ارتباط دانشگاه و بازار کار شوند و در گام نخست باید این ماهیت را به طور قانونی برای انجمن های علمی تعریف کرد و جلوی هرگونه موازی کاری را گرفت.

مهران گل صنم لو در گفت وگو با باشگاه دانشجویان ایسنا، درباره وعده اخیر وزیر علوم درباره برنامه ویژه این وزارتخانه برای حمایت از انجمن های علمی دانشجویی و اینکه تحقق این وعده چگونه منجر به توسعه ساختارمند انجمن های علمی دانشجویی خواهد شد؟ اظهار کرد: در گذشته نیز حمایت ها و تشویق های مختلف و متعددی درخصوص فعالیت انجمن های علمی دانشجویی صورت گرفته است اما نکته ای که حائز اهمیت است، حمایت یکپارچه و تدوین ساختاری توانمند برای پیشگیری و رفع آسیب های فعلی است.

وی افزود: غیراز حمایت های مادی، باید قوانین و آیین نامه های ابلاغی وزارت علوم رویکردی نوآورانه و پویا داشته باشد تا مجموعه خود را در این راستا حرکت دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن های علمی باید حلقه اصلی ارتباط دانشگاه و بازار کار شوند

انجمن های علمی باید حلقه اصلی ارتباط دانشگاه و بازار کار شوند