مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:202024-01-12سياسي

دشمن همواره در صدد حذف مردم از صحنه مدیریت و تصمیم در سرنوشت خود بوده است


آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری گفت:دشمن همواره در صدد بوده تا در مقاطع سرنوشت ساز مردم را از صحنه مدیریت و تصمیم در سرنوشت خود حذف کند ولی مردم با هوشیاری و تابعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری همیشه در صحنه بوده و هستند.

- آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه امروز بوشهر خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات ادامه خط سرخ شهدا است که باید به آن توجه راهبردی شود.

وی افزود: دشمن همواره در صدد بوده تا در مقاطع سرنوشت ساز مردم را از صحنه مدیریت و تصمیم در سرنوشت خود حذف کند ولی مردم با هوشیاری و تابعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری همیشه در صحنه بوده و هستند و در انتخابات آینده یک حضوری حماسی خواهند داشت.

خطیب نماز جمعه بوشهر گفت: دشمنان بدانند مردم انقلاب را تنها نخواهند گذاشت و این همراهی بدون تردید منجر به امید و امیدواری برای انقلاب و انقلابیون و همچنین یاس و ناامیدی برای دشمنان خواهد بود.

وی ادامه داد: در نظام اسلامی مردم از مولفه های اصلی قدرت بوده و در صحنه های سرنوشت ساز مانند هشت سال دفاع مقدس و انتخابات تمام توطئه های دشمن را نقش برآب کردند.

صفایی بوشهری افزود: دشمن اکنون در تلاش برای مشارکت نکردن مردم در صحنه انتخابات است و باید نخبگان افرادی که دارای ظرفیت هدایت جامعه هستند در این عرصه جهت دهی دقیق به مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن همواره در صدد حذف مردم از صحنه مدیریت و تصمیم در سرنوشت خود بوده است

دشمن همواره در صدد حذف مردم از صحنه مدیریت و تصمیم در سرنوشت خود بوده است