مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 12:452023-12-27سياسي

فعالان فضای مجازی افسران سنگر کمین نظام اسلامی هستند


جانشین سپاه فجر استان فارس فعالان فضای مجازی را سنگر کمین نظام دانست و گفت: اشخاصی که در سنگرفضای مجازی قرار می گیرند باید با هوشیاری کامل به امورات بپردازند و خستگی ناپذیری در خود را نمایان کنند.

- ایسنا/فارس جانشین سپاه فجر استان فارس فعالان فضای مجازی را سنگر کمین نظام دانست و گفت: اشخاصی که در سنگرفضای مجازی قرار می گیرند باید با هوشیاری کامل به امورات بپردازند و خستگی ناپذیری در خود را نمایان کنند.

هاشم جمالی امروز 6 دی ماه در آیین افتتاحیه پنجمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان فارس گفت: مقام معظم رهبری با توجه به دغدغه ای که در مسائل فرهنگی دارند، توجه به فضای مجازی را به صورت ویژه مطرح می کنند.

وی افزود: فضای مجازی به حدی مهم است که مورد تأکید فراوان مقام معظم رهبری شده است و باید گفت فضای مجازی جزیی از فضای حقیقی است چرا که مردم با آن زندگی می کنند و شخصیت شان تحت تأثیر فضای مجازی شکل گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس بیان کرد: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را حفظ کنیم باید امپراتوری بر فضای مجازی را ایجاد کنیم.

جمالی خطاب به فعالان فضای مجازی افزود: با توجه به حوادث گذشته در فضای مجازی متأسفانه برنده نبودیم و شما امروز خط اول نظام هستید و باید در این زمینه قوی ظاهر شوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان فضای مجازی افسران سنگر کمین نظام اسلامی هستند

فعالان فضای مجازی افسران سنگر کمین نظام اسلامی هستند