مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:452024-01-03سياسي

مردم داری، مردم یاری و مردم بانی برای سازمان پدافند غیرعامل یک اصل است


معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مردم داری، مردم یاری و مردم بانی برای سازمان پدافند غیرامل یک اصل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمد علی قمی، معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: در موضوع پدافند غیرعامل یکی از سازمان هایی هستیم که تحت امر ستاد کل نیروهای مسلح بوده و رییس سازمان را فرمانده معظم کل قوا منصوب می کنند.

وی با بیان دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه پدافندغیرعامل، ادامه داد: کار و مأموریت ما مقابله با تهدیدات دشمن است و در واقع پدافند غیرعامل یعنی مجموعه اقدامات غیرمسلحانه که کاهش آسیب پذیری و ارتقای پایداری را به دنبال داشته باشد.

  به گفته وی پدافند غیرعامل یعنی بتوانیم با رصد و پایش تهدیدات دشمن با آن مقابله کنم و اگر اتفاقی افتاد، مدیریت بحران تسهیل شود.

سردار قمی با اشاره به تهدیدات نوین دشمن در حوزه سایبری، سامانه های مختلف، حوزه شیمیایی و حوزه زیستی، یادآور شد: همین کرونایی که چندسال کشور را درگیر کرده برخی ها قائل به این مسئله هستند که کرونا یک پروژه کاملاً هدفدار بوده چون  اتفاقاتی به خصوص در بحث فرهنگی افتاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم داری، مردم یاری و مردم بانی برای سازمان پدافند غیرعامل یک اصل است

مردم داری، مردم یاری و مردم بانی برای سازمان پدافند غیرعامل یک اصل است