مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 18:302024-01-04سياسي

دشمن از پیروان مکتب «حاج قاسم» در هراس است


سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: شهادت زائران و شرکت کنندگان در مراسم سالگرد شهید سلیمانی ثابت کرد که دشمن از مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و از کسانی که در این مسیر هستند در هراس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حسین فخاری سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک ضمن اجتماع مردم قرچک برای محکومیت انفجار تروریستی کرمان اظهار کرد: شهادت زائران و شرکت کنندگان در مراسم سالگرد شهید سلیمانی ثابت کرد که دشمن از مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و از کسانی که در این مسیر هستند در هراس است.

وی گفت: دشمنی و خباثت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسراییل علیه ملت ایران هر بار با چهره ای جدید نمایان می شود و قطعا این اقدامات مردم ایران را در مقابله با این دشمنی ها مستحکم تر از قبل می کند.

سرپرست فرمانداری قرچک افزود: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی از اتحاد و همدلی ملت ایران و اینکه جوانان کشور با وجود تحریم های ظالمانه روزبه روز به درجه های افتخار دست پیدا می کنند و در حوزه های مختلف پیشرفت های چشمگیر بدست می آورند، می ترسند.

فخاری با بیان اینکه کشور در برهه حساسی قرار دارد، تصریح کرد: اسفندماه زمان انتخابات است و دشمنان می خواهند با حرکت های تروریستی و تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی مردم را نسبت به کشور مایوس و آن ها را برای ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از پیروان مکتب «حاج قاسم» در هراس است

دشمن از پیروان مکتب «حاج قاسم» در هراس است