مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 18:002023-12-26سياسي

تأثیر منفی ساخت مگامال ها بر محیط زیست پایتخت


مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران بر ضرورت بازنگری مصوبات گذشته محیط زیستی شهر تهران در کارگروه بهداشت محیط ذیل کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، حلیا سادات حسینی مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در جلسه کمیته بهداشت که باحضور سوده نجفی - عضو هیئت رییسه و رییس کمیته  سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران - و جمعی از مدیران و معاونان اداره کل محیط زیست استان تهران برگزار شد به قدمت برخی مصوبات محیط زیستی اشاره کرد و گفت : بیش از 10 ساله از تصویب برخی مصوبات در حوزه محیط زیست، سلامت و بهداشت گذشته است و باتوجه به تغییر فرایند کاری شهرداری و توسعه شهری بی شک نیازمند اصلاح هستند.

از این رو کمیته سلامت بهداشت محیط بازنگری مصوبات گذشته را در دستور کار خود دارد.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران اضافه کرد: ساخت مگامال ها در فرآیند محیط زیست شهر تهران معضلاتی ایجاد می کنند که همین موضوع اصلاح و بازنگری در مصوبات محیط زیستی را ضروری می کند و باید مورد تاکید قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری اولین دوره لیگ آموزش، پژوهشی همیاران محیط زیست ویژه پیش دبستانی ها موضوعات مرتبط با کارگروه بهداشت اظهارکرد: با تشکیل کارگروه ویژه از متخصصان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر منفی ساخت مگامال ها بر محیط زیست پایتخت

تأثیر منفی ساخت مگامال ها بر محیط زیست پایتخت