مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 08:402023-12-30سياسي

مرکز تخصصی کودک و نوجوان خانواده مهر قم افتتاح شد


ششمین مرکز مشاوره خانواده مهر به منظور مشاوره تخصصی در حوزه کودک و نوجوان به خانواده ها به همت معاونت اجتماعی سپاه استان قم افتتاح شد.

- ایسنا/قم ششمین مرکز مشاوره خانواده مهر به منظور مشاوره تخصصی در حوزه کودک و نوجوان به خانواده ها به همت معاونت اجتماعی سپاه استان قم افتتاح شد.

مهدی علی بابایی معاون اجتماعی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در گفت وگو با ایسنا اعلام کرد: ششمین مرکز مشاوره خانواده مهر معاونت اجتماعی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با عنوان مرکز تخصصی کودک و نوجوان خانواده مهر در راستای اصلاح روابط بین اعضا و تحکیم بنیان خانواده، استعدادیابی، شناسایی و درمان اختلالات روانشناختی کودکان و نوجوانان افتتاح شد.

علی بابایی با اشاره به اهمیت و ضرورت مرکز تخصصی کودک و نوجوان خانواده مهر، بیان کرد: همزمان با رشد کودک و نوجوان مهارت های اجتماعی و هوش هیجانی آنان افزایش پیدا می کند که این موارد در اغلب افراد موجب زندگی شاد می شود.

معاون اجتماعی سپاه استان قم ابراز کرد: گاهی اوقات کودکان و نوجوانان به سبب رفتارهایی دچار اختلالاتی می شوند و نیازمند مراجعه برای درمان هستند که این مرکز مشاوره با کمترین هزینه های ممکن و با بکارگیری شیوه های درمانی مختلف از جمله بازی درمانی، هنر درمانی، حرکت درمانی، درمان های شناختی و رفتار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تخصصی کودک و نوجوان خانواده مهر قم افتتاح شد

مرکز تخصصی کودک و نوجوان خانواده مهر قم افتتاح شد